SARIMSAKLI-LETO 2025
LETO 2025
SARIMSAKLI
PROGRAM PUTOVANJA – SARIMSAKLI hotelski smeštaj/autobuski prevoz (10 noćenja):
1. dan
Autobus polazi DAN RANIJE u odnosu na datum iz tabele, iz Beograda u 06 h. Mesto polaska iz Beograda i vremena i mesta polazaka iz ostalih gradova u Srbiji pogledajte ovde. Noćna vožnja.
2. dan – 11. dan
Dolazak u izabrano letovalište u (ranim) jutarnjim ili prepodnevnim časovima. Ulazak u smeštajne jedinice je posle 14.00 časova na dan dolaska. Boravak u izabranom objektu na bazi izabrane usluge.
12. dan
Napuštanje smeštajne jedinice do 09.00 časova. Povratak autobusa je u popodnevnim/kasnim popodnevnim satima sa mesta dolaska, u zavisnosti od vremena dolaska nove grupe, a u skladu sa Zakonom. O tačnom vremenu povratka, putnici će biti obavešteni na dan povratka od strane predstavnika putem infotabli, usmeno telefonom ili SMS-om. Noćna vožnja.
13. dan
Dolazak u Srbiju na mesto polaska u popodnevnim časovima. Kraj usluga.
Minimalan broj putnika za realizaciju prevoza je 35 putnika. Krajnji rok za otkaz prevoza zbog nedovoljnog broja prijavljenih putnika je 20 dana pre puta (za putovanja duža od 6 dana).
PROGRAM PUTOVANJA – SARIMSAKLI hotelski smeštaj/sopstveni prevoz (10 noćenja):
1. dan
Dolazak i smeštaj u izabrani objekat. Ulazak u smeštajne jedinice je posle 14.00 časova na dan dolaska.
2. dan – 10. dan
Boravak u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge.
11. dan
Napuštanje smeštajne jedinice do 09.00 časova. Kraj usluga.
Program je rađen na bazi individualnih polazaka u navedenim terminima (ne postoji minimalan broj putnika za realizaciju programa).
PROGRAM PUTOVANJA SARIMSAKLI hotelski smeštaj/autobuski prevoz
CENA ARANŽMANA JE OBJAVLJENA KAO JEDINSTVENA PRODAJNA CENA.
U CENU JE URAČUNATO:
– smeštaj u hotelu na bazi odabrane usluge, za odabrani broj noćenja
– servis predstavnika agencije
– troškovi organizacije programa i usluga partnera u Turskoj
– autobuski prevoz:
AUTOBUSKI PREVOZ OBUHVATA:
– prevoz autobusom turističke klase (iz Beograda ili usputnih stajališta na autoputu Beograd-Gradina)
– transfer do hotela (navedeno u okviru napomene za autobuski prevoz), samo uz uplaćen smeštaj
– usluge pratioca grupe
AUTOBUSKI PREVOZ NE OBUHVATA:
– navedene dodatne usluge za autobuski prevoz (transferi u Srbiji, izbor sedišta…)
Publikovana cena obuhvata autobuski prevoz iz Beograda.
Za polazak iz Niša (i usputnih stajališta na autoputu Niš-Gradina) cena se umanjuje za 5 eur po osobi (osim ako nije drugačije navedeno u specijalnim ponudama). |
Dodatne usluge za autobuski prevoz:
|
||
transferi u Srbiji
|
doplata za transfer Novi Sad-Beograd
|
odrasli i deca 0-12 g.: 25 eur
|
doplata za transfer Zrenjanin-Beograd
|
odrasli i deca 0-12 g.: 25 eur, minimalan broj putnika je 2 (tj. plaćaju se 2 pune cene)
|
|
doplata za transfer Kragujevac-Batočina (autoput)
|
odrasli i deca 0-12 g.: 15 eur, minimalan broj putnika je 2 (tj. plaćaju se 2 pune cene)
|
|
doplata za transfer Čačak-Batočina (autoput)
|
odrasli i deca 0-12 g.: 20 eur, minimalan broj putnika je 2 (tj. plaćaju se 2 pune cene)
|
|
doplata za transfer Kraljevo-Pojate (autoput)
|
odrasli i deca 0-12 g.: 23 eur, minimalan broj putnika je 2 (tj. plaćaju se 2 pune cene)
|
|
doplata za transfer Vrnjačka Banja-Pojate (autoput)
|
odrasli i deca 0-12 g.: 20 eur, minimalan broj putnika je 2 (tj. plaćaju se 2 pune cene)
|
|
doplata za transfer Trstenik-Pojate (autoput)
|
odrasli i deca 0-12 g.: 18 eur, minimalan broj putnika je 2 (tj. plaćaju se 2 pune cene)
|
|
doplata za transfer Kruševac-Pojate (autoput)
|
odrasli i deca 0-12 g.: 16 eur, minimalan broj putnika je 2 (tj. plaćaju se 2 pune cene)
|
|
izbor sedišta
|
Sedišta u prvih 5 redova u visokopodnom autobusu, ili na donjoj platformi u “dabl-dekeru” (bez mogućnosti rezervacije odredjenog sedišta), u zavisnosti od tipa autobusa, mogu se garantovati i rezervisati uz doplatu, za povratnu kartu 40 eura. Cena važi za odrasle i decu.
|
|
dodatno sedište
|
Moguća je rezervacija dodatnog sedišta uz doplatu, za povratnu kartu 70 eur. Cena važi za odrasle i decu.
|
Napomene za autobuski prevoz:
|
Nije moguće koristiti autobuski prevoz u jednom pravcu.
|
U zavisnosti od broja putnika (ispod 35), postoji mogućnost transfera od/do skretanja sa glavnog puta na putu za Kušadasi.
|
PRTLJAG: Prtljag je ogranicen na 1 kofer do 25kg i jedan rucni prtljag do 4kg po osobi,u odlasku i povratku. Visak prtljaga, tezi od dozvoljenog i van gabarita NECE biti primljen u autobus ili transfer vozilo, doplata nije moguca.
|
Osnovna cena autobuskog prevoza po osobi (obračunata u programima putovanja), za polazak iz Beograda – oba pravca: odrasli 90 eur, deca 0-12 g. 70 eur.
Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije. U slučaju promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaza putovanja. Usluga prevoza putnika se vrši samo do vila/hotela koji su na glavnom putu Beograd-Sarimsakli centar. |
*Napomene*:
– za rezervacije na 20 ili više noćenja (smeštaj+autobuski prevoz) sabiraju se objavljene cene na 10 noćenja, jedna smena po programu putovanja hotelski smeštaj/autobuski prevoz, a ostale po programu putovanja hotelski smeštaj/sopstveni prevoz.
– ukoliko više osoba u jednoj smeštajnoj jedinici koristi različite vrste prevoza, plaća se min. broj (min. osoba) naveden u cenovniku, po odgovarajućem programu putovanja za svaku osobu pojedinačno.
U CENU NIJE URAČUNATO:
– zdravstveno putno osiguranje – po važećoj tarifi osiguravajuće kuće. Polisa zdravstvenog putnog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemalja krajnje destinacije i zemalja u tranzitu.
– osiguranje od otkaza aranžmana – po važećoj tarifi osiguravajuće kuće. Detaljne informacije su dostupne u agenciji.
– fakultativni izleti – iz ponude i po cenovniku lokalnog partnera
– ostali individualni i nepomenuti troškovi
PROGRAM PUTOVANJA SARIMSAKLI hotelski smeštaj/sopstveni prevoz
CENA ARANŽMANA JE OBJAVLJENA KAO JEDINSTVENA PRODAJNA CENA.
U CENU JE URAČUNATO:
– smeštaj u hotelu na bazi odabrane usluge, za odabrani broj noćenja
– servis predstavnika agencije
– troškovi organizacije programa i usluga partnera u Turskoj
*Napomene*:
– za rezervacije na 20 ili više noćenja (smeštaj+sopstveni prevoz) sabiraju se objavljene cene na 10 noćenja.
– ukoliko više osoba u jednoj smeštajnoj jedinici koristi različite vrste prevoza, plaća se min. broj (min. osoba) naveden u cenovniku, po odgovarajućem programu putovanja za svaku osobu pojedinačno.
U CENU NIJE URAČUNATO:
– zdravstveno putno osiguranje – po važećoj tarifi osiguravajuće kuće. Polisa zdravstvenog putnog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemalja krajnje destinacije i zemalja u tranzitu.
– osiguranje od otkaza aranžmana – po važećoj tarifi osiguravajuće kuće. Detaljne informacije su dostupne u agenciji.
– fakultativni izleti – iz ponude i po cenovniku lokalnog partnera
– prevoz (sopstveni)
– ostali individualni i nepomenuti troškovi
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po srednjem kursu NBS:
1) Uplata u celosti (100%) prilikom rezervacije:
– gotovinski, na račun agencije, platnim karticama: Visa, Master, Maestro, Dina i American Express (osim za kreditne kartice za koje agencija odredjuje broj rata na osnovu ugovora sa bankom)
2a) Uplata akontacije (40%) prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre puta:
– gotovinski, na račun agencije, platnim karticama: Visa, Master, Maestro, Dina i American Express (osim za kreditne kartice za koje agencija odredjuje broj rata na osnovu ugovora sa bankom)
2b) Uplata akontacije (40%) prilikom rezervacije:
– gotovinski, na račun agencije, platnim karticama: Visa, Master, Maestro, Dina i American Express (osim za kreditne kartice za koje agencija odredjuje broj rata na osnovu ugovora sa bankom)
ostatak:
– čekovima na rate (zaključno sa 15.12.2025.), administrativnom zabranom na platu (zaključno sa 15.12.2025.), kreditnim karticama (za koje agencija odredjuje maksimalni broj rata na osnovu ugovora sa bankom-Banca Intesa (do 9 rata bez kamate, namenske kartice Visa, Master i American Express)
Moguće je plaćanje aranžmana ONLINE, bez dolaska u agenciju. Nakon dostavljenog ugovora o putovanju elektronskom poštom, putniku se dostavlja na isti email, link preko kojeg se karticom vrši plaćanje na Sabrin račun u UniCredit Bank. Više informacija kod naših prodavaca.
NAPOMENA ZA PUTNE ISPRAVE I VIZNI REŽIM:
– Svaki putnik je u obavezi da poseduje važeću putnu ispravu (kopija stranice sa ličnim podacima se dostavlja agenciji) koja mora važiti još 6 meseci od datuma povratka sa putovanja. Agencija Sabra ne snosi
odgovornost za neispravnu putnu dokumentaciju.
– Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Strani državljani su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu zemalja u koje putuju ili kroz koje prolaze.
– Preporučuje se putnicima, da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju ili kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili zemlje u koju putuju.
VAŽNE NAPOMENE:
Za realizaciju aranžmana, autobusom, je potrebno minimum 45 putnika.
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Lavli travel doo je 5 dana pre početka putovanja.
- Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja. Obavezno je dostavljanje podataka koji omogućavaju neposredan kontakt sa maloletnikom koji putuje ili boravi u inostranstvu bez pratnje roditelja ili staratelja (ime, adresa i broj telefona osobe odgovorne za maloletnika u inostranstvu) -saglasnost oba roditelja overena kod notara je neophodna.
- Fakultativni izleti nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor sa organizatorom izleta -lokalnom agencijom.
- Broj telefona predstavnika na lokaciji će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Usluga vodiča ili lokalnog predstavnika u Sarimsakliju ne podrazumeva svakodnevno, celodnevno ili kontinuirano prisustvo, već kontakt i neophodnu nužnu pomoć.
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja.
- Državljanima Republike Srbije, sa biometrijskim pasošima, nije potrebna turistička viza za Tursku.Pasoš mora da važi minimum 6 meseci
- Putnici koji nisu državljani Republike Srbije su u obavezi da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze.
VAŽNE NAPOMENE – MOLIMO VAS DA IH PROČITATE
Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja jer svojim potpisom na Ugovor dajete i saglasnost o tome da ste sa istima u potpunosti upoznati i saglasni. ONLINE rezervacija se smatra ugovorom. Slanjem svojih podataka prihvatate Opste uslove putovanja agencije Lavli travel koje možete pogledati ovde
* Redosled sedenja u autobusu se pravi prema datumu prijave.
* ZAUSTAVLJANJE RADI USPUTNIH ODMORA PREDVIĐENO JE NA SVAKIH 3,5 DO 4 SATA VOŽNJE NA USPUTNIM STAJALIŠTIMA, A U ZAVISNOSTI OD RASPOLOŽIVOSTI KAPACITETA STAJALIŠTA I USLOVA NA PUTU.
* NAPOMINJEMO DA JE PUTOVANJE GRUPNO, I TOME JE SVE PODREĐENO. PREMA TOME POTREBNO JE JASNO SAGLEDAVANJE SITUACIJE DA SU U VOZILU, MUZIKA I FILMOVI KOJI SE PUŠTAJU, NEUTRALNI PO SVOM SADRŽAJU, TEMPERATURA U VOZILU NE MOŽE SE INDIVIDUALNO ZA SVAKO SEDIŠTE PODEŠAVATI, I IMAJTE U VIDU DA ONO ŠTO JE ZA NEKOGA TOPLO, ZA DRUGOG JE HLADNO I SL. DAKLE, ZA GRUPNO PUTOVANJE POTREBNO JE PUNO RAZUMEVANJE MEĐU PUTNICIMA I OSEĆAJ KOLEKTIVIZMA.
* Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u autobusu i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni prevoznik niti hotel ne odgovaraju za iste! U slučaju obijanja autobusa, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati, niti se organizatoru putovanja pišu prigovori, u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.
* Prostor za prtljag u autobusu je ograničen i predviđena količina prtljaga po putniku je 1 kofer i 1 komad ručnog prtljaga.
* Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu.
* Dva dana pre polaska organizator putovanja šalje SMS poruku sa svim detaljima polaska.
* Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…)
* Organizator putovanja i izleta na putovanju zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih programom, kao i redosleda razgledanja usled objektivnih okolnosti. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta ili tržnih centara, prodavnica, restorana, muzeja… ne rade.
* Sva vremena u programima putovanja su data po lokalnom vremenu zemlje u kojoj se boravi.
* Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
* Maloletni putnici prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost roditelja.
* Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, vremena dolaska i daljeg rasporeda u aranžmanu)
* Putnicima koji imaju za cilj posete muzejima i galerijama, preporučujemo da na internetu provere radno vreme istih i da željene posete usklade sa slobodnim vremenom na putovanju.
* Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne.
* U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 15:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka najkasnije do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Organizator putovanja u slučaju ne objavljivanja tačnog imena hotela, obavezuje se da ime postavi najkasnije 5 dana pre polaska na put. U slučaju promene hotela, organizator je dužan o tome obavestiti sve putnike, a zamenjen hotel mora u svemu odgovarati standardima hotela datog u opisu programa.
* Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, fen za kosu, internet…)
* Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
* Zahtevi za konektovane sobe, family sobe i sl., uzeće se u razmatranje, ali grupni autobuski aranžmani ne podrazumevaju ovakvu vrstu smeštaja, niti izbora soba i njihovog sadržaja (balkon, terasa, pušačka soba, spratnost, francuski ležaj i sl.). Agencija organizator ne moće obećavati ovakve usluge.
* Smeštaj na grupnim aranžmanima ovog tipa je u dvokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem namenjene za smeštaj treće osobe. Sobe sa pomoćnim ležajem su manje komforne, a treći ležaj je pomoćni i može biti standardnih ili manjih dimenzija.
* Medjunarodno putno zdravstveno osiguranje je obavezno za pojedine destinacije. Savetujemo Vas da isto posedujete za sva vaša putovanja, jer u suprotnom sami snosite odgovornost za eventualne posledice prilikom kontrole države u koju putujete, kao i kontrole u državama kroz koje prolazite.
* Putnici koji nisu državljani Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU, odnosno teritoriju države u koju putuje.
* U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, agencija zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
* Za sve informacije date usmenim ili telefonskim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja.
Sastavni deo ovog programa i cenovnika su Opšti uslovi Organizatora putovanja Lavli travel D.o.o. od 07.02.2025.
Licenca OTP 81/2021, kategorije A od 10.09.2021.
Cenovnik br.1 od 18.03.2025.god.